НАВЧАННЯ

ПП «ЦЕНТР ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ «ТЕНДЕР-ЕКСПЕРТ» ЗАПРОШУЄ ВАС ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ У НАВЧАННІ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ДЛЯ ЗАМОВНИКІВ ТОРГІВ

Навчальна програма розроблена на основі рекомендацій Наказу Мінекономрозвитку від 02.12.2016 № 2017 “Про примірні навчальні програми з питань організації та здійснення публічних закупівель”.
Програма курсу передбачає детальний розгляд усіх теоретичних та практичних питань щодо здійснення процедур закупівель за новими правилами.
Навчання проводиться досвідченими тренерами – фахівцями з державних закупівель, які мають великий практичний досвід у цій сфері, а також залученими представниками електронних майданчиків, які допоможуть освоїти навики роботи через електронну систему закупівель ProZorro, та представниками органів контролю. Досвід, знання та унікальні методики є запорукою ефективного навчання.

Вартість навчання для одного Учасника складає 1800,00 грн. без ПДВ. При замовленні та оплаті послуг за 3 тижні до проведення навчання надається 5% знижка. У випадку участі від одного Замовника 2-х Учасників надається 5% знижка, 3-х і більше Учасників – надається 10% знижка. Усі надані знижки сумуються!

У вартість входять:

  • дводенне навчання;
  • подальші індивідуальні консультації для слухачів;
  • кава-перерви;
  • смачні  обіди у ресторані;
  • конференц-набір та посібник «Закупівлі ProZorro» 
  • сертифікат про проходження навчання.

Навчання проводяться ЩОМІСЯЧНО відповідно до формування груп.
Також можуть проводитись виїзні семінари на базі підприємства Замовника (при формуванні групи з 5 осіб).

Для того, щоб взяти участь у навчанні необхідно заповнити ЗАЯВКУ та відправити на e-mail: tender.expert.lviv@gmail.com

З усіх питань щодо проходження навчання просимо звертатися за телефонами:
(032) 232-07-26, 067-108-0512, 067-443-5980, 050-699-4658

ЧОМУ СЛІД ОБРАТИ НАС?

Якість навчальних програм

Ми стараємось розробляти програми навчання так, щоб вони були цікавими нашим слухачам і легко сприймались, враховуючи при цьому постійно зростаючі вимоги до кваліфікації спеціалістів, що займаються тендерними закупівлями. На заняттях ми поєднуємо лекції тренерів із спеціально розробленими практичними заняттями задля якнайращого засвоєння  інформації. Так як усі наші тренери є одночасно практикуючими експертами, ми точно розуміємо, яким саме практичним моментам організації та проведення публічних закупівель приділити найбільшу увагу.

Ефективність навчання

Задля комфортного і продуктивного навчання кожного з присутніх на заняттях ми не навчаємо одночасно більше 30 Учасників. Високий рівень засвоєння матеріалу забезпечується за рахунок практичних занять, обміну досвідом між спеціалістами, аналізу конкретних практичних ситуацій, дружньої атмосфери, професійної і творчої дискусії.

Комфортні умови

Ми переконані, що навчання лише тоді буде ефективним, якщо нашим слухачам комфортно і приємно. Тому ми проводимо наші заняття в затишних конференц-залах центральної частини Львова і забезпечуємо їх солодкою каво-перервою з тістечками і смачним бізнес-ланчем в ресторані.

ПРОГРАМА НАВЧАННЯ
На тему «Правові та практичні аспекти публічних закупівель в Україні»
День 1

Години Лекції
09.00 – 09.30 Реєстрація Учасників
09.30 – 10.30 Публічні закупівлі. Хто ? У кого? Як?

Що таке публічні закупівлі і  яке їх призначення? Модель функціонування   системи електронних закупівель в Україні. Законодавство з питань закупівель. Знайомство з основними дійовими особами. Замовники закупівель і як їх ідентифікують?  Вимоги до учасників закупівель. Основні інституції, задіяні у сфері та їх функції.  Пороги в Законі. Види процедур. Принципи закупівель.

10.30 – 11.15 Закупівельні нововведення

Аналіз проекту  змін до ЗУ «Про публічні закупівлі». Моніторинг закупівель ДАСу.  Закупівля електричної енергії за новими правилами. Використання аналітичних інструментів «Прозорро».

11.15 – 11.30 Кава-перерва
11.30 – 13.00 Організація закупівельної діяльності Замовника

Загальні передумови здійснення закупівель. Основні питання функціонування комітету та уповноваженої особи (склад, засади діяльності, функції, порядок прийняття рішень). Хто відповідальний за проведення допорогових процедур закупівель?  Використання  ЕЦП при проведенні закупівель. Порядок та основні умови планування закупівель. Порядок визначення предмету закупівлі. Визначення очікуваної вартості.  Затвердження та оприлюднення річного плану  закупівель та змін до нього.  Додаткові закупівлі. Практична робота по плануванню закупівель.

13.00 – 14.00 Обід
14.00 – 15.30 Алгоритм проведення основної процедури закупівлі –  відкритих торгів

Оголошення процедури та прикріплення супровідних документів. Процес комунікації між Замовником та Учасниками. Внесення змін у документацію торгів. Подання пропозицій Учасниками. Аукціон (оцінка). Розгляд та відхилення тендерних пропозицій. Повідомлення про намір укласти договір за результатами визначення переможця торгів. Відміна торгів Замовником, чи визнання їх такими, що не відбулися. Звіт за процедурою. Особливості проведення відкритих торгів у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро.

15.30 – 15.45 Перерва
16.00 – 17.00 Допорогові закупівлі

У яких випадках проводять допорогові закупівлі? Положення про проведення допорогових закупівель. Призначення відповідальної особи.  Звіт про укладений договір. Алгоритм проведення допорогових торгів. Особливості оскарження допорогових процедур закупівель та контролю за їх проведенням.

З 17.00 Розгляд кейсів слухачів. Обговорення. Відповіді на запитання

День 2

Години Лекції
09.30 – 11.30 Підготовка тендерної документації: склад, вимоги, умови, порядок затвердження

Порядок затвердження та оприлюднення.  Що має містити тендерна документація? Кваліфікаційні критерії та підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Відкриті реєстри. Формальні помилки. Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій. Технічні специфікації. Забезпечення пропозиції та виконання договору про закупівлю.  Типові помилки/порушення при підготовці документації торгів

11.30 – 10.45 Кава-перерва
11.45 – 13.00 Практична робота

Пошук помилок у тендерній документації. Аналіз та обговорення результатів

13.00 – 14.00 Обід
14.00 – 15.00 Договір про закупівлю.

Основні вимоги до договору про закупівлю. Істотні умови договору. Питання попередньої оплати. Зміна істотних умов договору про закупівлю після його підписання. Продовження дії договору на наступний рік. Як завдяки договору забезпечити себе від недобросовісних учасників?

15.00 – 16.00 Переговорна процедура.

Загальна характеристика. Виняткові умови застування. Обґрунтування підстав. Алгоритм проведення.

16.00 – 16.15 Перерва
16.15 – 17.00 Порядок оскарження процедур закупівель та відповідальність за порушення законодавства у сфері закупівель.

Хто, коли і як може подавати скарги?  Вимоги до скарг. Процедура розгляду скарги. Прийняття рішення за скаргою. Можливість оспорювання рішення в суді.  Практика розгляду скарг в АМК. Підстави та порядок  накладання адміністративного стягнення.  Кримінальна відповідальність у сфері державних закупівель.

З 17.00 Обговорення. Відповіді на питання. Ситуаційні задачі.
Вручення сертифікатів

ГРАФІК НАВЧАННЯ
для Замовників і Учасників торгів на 2018 р.

Дата навчання Тема Місце проведення
22-23 листопада 2018 р. Навчання для Замовників:
«Правові та практичні аспекти публічних закупівель в Україні»
м. Львів, площа Міцкевича, 1, (центр міста), Конференц-зал готелю «Жорж»
Початок о 09:30
20-21 грудня 2018 р. Навчання для Замовників:
«Правові та практичні аспекти публічних закупівель в Україні»
м. Львів, площа Міцкевича, 1, (центр міста), Конференц-зал готелю «Жорж»
Початок о 09:30

Для того, щоб взяти участь у навчанні необхідно заповнити ЗАЯВКУ та відправити на e-mail: tender.expert.lviv@gmail.com

З усіх питань щодо проходження навчання просимо звертатися за телефонами:
(032) 232-07-26, 067-108-0512, 067-443-5980, 050-699-4658

Також можуть проводитись виїзні семінари на базі підприємства Замовника (при формуванні групи з 5 осіб).

ЗАЯВКА

Заявку можна завантажити ТУТ і відправити на нашу пошту tender.expert.lviv@gmail.com або заповнити форму, подану нижче.

ПП «Центр публічних закупівель «ТЕНДЕР-ЕКСПЕРТ» запрошує Вас прийняти участь у семінарі-практикумі:
«БОЇ ЗА ТЕНДЕР. СТРАТЕГІЯ ПЕРЕМОГ»

Шановні Учасники тендерних торгів!

Чи хотіли б Ви, не виходячи із офісу, продавати свої товари, роботи та послуги найбільшому Замовнику – державі, обсяг закупівель якої становить близько 250 млрд. грн. на рік.

Якщо Ваша відповідь «так», то у Вас є нагальна необхідність стати Учасником нашого семінару.

В системі електронних закупівель, професійний підхід до підготовки пропозицій є невід’ємною складовою успішної участі в торгах. Адже через відкритий доступ до усіх пропозицій і неможливість внесення жодних коректив, будь-яка помилка у пропозиції Учасника автоматично стає підставою для його дискваліфікації, навіть якщо запропонована ним ціна є нижчою.

Правильний підхід до участі у торгах, підкріплений досвідом і знаннями, якими ми готові поділитись – це Ваша перевага в отриманні впевнених перемог.

Навчання проводиться досвідченими тренерами – фахівцями з державних закупівель, які мають великий практичний досвід у цій сфері, а також залученими представниками електронних майданчиків, які допоможуть освоїти навики роботи через електронну систему закупівель ProZorro.

Програма семінару розрахована на 1 день (з 09:30 до 17:00).

Вартість семінару для одного Учасника складає 1200,00 грн. без ПДВ (включає: методичні матеріали, обід, кава-брейк). При замовленні та оплаті послуг за 3 тижні до проведення навчання надається 5% знижка. У випадку участі від одного Замовника 2-х Учасників надається 5% знижка, 3-х і більше Учасників – надається 10% знижка. Усі надані знижки сумуються!

По закінченню семінару-практикуму слухачам надаються іменні сертифікати, які дозволяють в майбутньому користуватись послугами Центру на вигідніших умовах.

Навчання проводяться ЩОМІСЯЧНО відповідно до формування груп. Дізнатись про найближчі дати та місце проведення навчання можна ТУТ.

Також можуть проводитись виїзні семінари на базі підприємства Замовника (при формуванні групи з 5 осіб).

Для того, щоб взяти участь у навчанні необхідно заповнити ЗАЯВКУ та відправити на e-mail: tender.expert.lviv@gmail.com

З усіх питань щодо проходження навчання просимо звертатися за телефонами:
(032) 232-07-26, 067-108-0512, 067-443-5980, 050-699-4658

 

ПРОГРАМА
семінару-практикуму
«БОЇ ЗА ТЕНДЕР. СТРАТЕГІЯ ПЕРЕМОГ»

Години Тема виступу
09.30 – 10.30 Вступне слово
Закон “Про публічні закупівлі”. Що необхідно знати бізнесу?
– Законодавчий базис.
– Ознайомлення із основними термінами та поняттями, що використовуються в сфері публічних закупівель з метою їх правильного розуміння і застосування при поданні пропозицій, скарг.
– Основні дійові особи процесу закупівель.
– Види процедур закупівель та їх особливості.
– Принципи публічних закупівель.
10.30 – 11.15 Електронна система закупівель. Як працювати в системі?
– Що являє собою електронна система Prozorro. Цілі, суть, принципи. Фінансування і тарифи. Як працює система, обмін інформацією.
– Специфіка роботи в системі.
– Принципи публічних закупівель.
11.15 – 11.45 Кава-перерва
11.45 – 13.00 Тендерна документація та тендерні пропозиції. Про «цвяхи» і «граблі»
– Склад документації торгів.
– Кваліфікаційні критерії та підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Відкриті реєстри.
– Формальні помилки.
– Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій.
– Забезпечення пропозиції та виконання договору про закупівлю.
– Технічні специфікації.
– Типові порушення/помилки при підготовці документації торгів та тендерних пропозицій.
13.00 – 14.00 Обід
14.00 – 15.00 Процедура “Допорогові закупівлі” для Учасників
– Загальна характеристика проведення допорогових закупівель (етапи проведення).
– Практичні поради участі в допорогових закупівлях.
– Способи захисту при допорогових закупівлях.
– Особливості оскарження дій та рішень при проведенні електронних допорогових закупівель.
15.00 – 16.00 Процедура «Відкриті торги» та «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» для Учасників
– Загальна характеристика проведення процедури відкритих торгів (Етапи проведення).
– Звернення до Замовника за роз’ясненнями та пропозиції щодо внесення змін до документації, продовження строку подання пропозицій.
– Порядок подання пропозицій, право Учасника внести зміни або відкликати свою пропозицію.
– Порядок проведення аукціону.
– Перевірка пропозицій Учасників.
– Порядок визначення переможця. Оголошення результатів.
– Звернення до Учасника за роз’ясненням змісту їх пропозиції, право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, недостовірність поданої інформації; відхилення пропозиції та відміна закупівлі (звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації).
– Повідомлення про намір укласти договір (звернення до Замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію, визнану найбільш економічно вигідною за результатами оцінки, подання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, повторний акцепт).
– Особливості участі в відкритих торгах з публікацією оголошення на англійській мові.
16.00 – 16.30 Договір про закупівлю. Порядок внесення змін
– Особливості договорів про закупівлю.
– Вимоги для укладання договору про закупівлю.
– Строки укладання договорів.
– Недійсність договору про закупівлю.
– Підстави внесення змін до договору про закупівлю.
– Дії Учасника, якщо він має намір внести зміни до договору Замовника.
– Як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін?
– Продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року.
– Інші питання стосовно укладення договору та внесення змін.
16.30 – 17.00 Способи захисту
– Звернення до замовника як превентивний засіб.
– Оскарження умов тендеру або рішень замовника.
– Загальна характеристика інституту оскарження у сфері закупівель. Хто, коли і як може подавати скарги. Процедура розгляду скарги.
– Інші методи захисту прав.
Підсумки семінару. Відповіді на питання.