НАВЧАННЯ

ПП «ЦЕНТР ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ «ТЕНДЕР-ЕКСПЕРТ» ЗАПРОШУЄ ВАС ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ У НАВЧАННІ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ДЛЯ ЗАМОВНИКІВ ТОРГІВ

Навчальна програма розроблена на основі рекомендацій Наказу Мінекономрозвитку від 02.12.2016 № 2017 “Про примірні навчальні програми з питань організації та здійснення публічних закупівель”.
Програма курсу передбачає детальний розгляд усіх теоретичних та практичних питань щодо здійснення процедур закупівель за новими правилами.
Навчання проводиться досвідченими тренерами – фахівцями з державних закупівель, які мають великий практичний досвід у цій сфері. Досвід, знання та унікальні методики є запорукою ефективного навчання.

Вартість навчання для одного Учасника складає 2400,00 грн. без ПДВ. У випадку участі від одного Замовника 2-х Учасників надається 5% знижка, 3-х і більше Учасників – надається 10% знижка. Усі надані знижки сумуються!

У вартість входять:

  • дводенне навчання;
  • подальші індивідуальні консультації для слухачів;
  • кава-перерви;
  • смачні  обіди у ресторані;
  • конференц-набір та посібник «Закупівлі ProZorro» 
  • сертифікат про проходження навчання.

Навчання проводяться ЩОМІСЯЧНО відповідно до формування груп.
Також можуть проводитись виїзні семінари на базі підприємства Замовника (при формуванні групи з 5 осіб).

Для того, щоб взяти участь у навчанні необхідно заповнити ЗАЯВКУ та відправити на e-mail: tender.expert.lviv@gmail.com

З усіх питань щодо проходження навчання просимо звертатися за телефонами:
098-6627-634, 067-108-0512, 067-443-5980, 050-699-4658

ЧОМУ СЛІД ОБРАТИ НАС?

Якість навчальних програм

Ми стараємось розробляти програми навчання так, щоб вони були цікавими нашим слухачам і легко сприймались, враховуючи при цьому постійно зростаючі вимоги до кваліфікації спеціалістів, що займаються тендерними закупівлями. На заняттях ми поєднуємо лекції тренерів із спеціально розробленими практичними заняттями задля якнайращого засвоєння  інформації. Так як усі наші тренери є одночасно практикуючими експертами, ми точно розуміємо, яким саме практичним моментам організації та проведення публічних закупівель приділити найбільшу увагу.

Ефективність навчання

Задля комфортного і продуктивного навчання кожного з присутніх на заняттях ми не навчаємо одночасно більше 30 Учасників. Високий рівень засвоєння матеріалу забезпечується за рахунок практичних занять, обміну досвідом між спеціалістами, аналізу конкретних практичних ситуацій, дружньої атмосфери, професійної і творчої дискусії.

Комфортні умови

Ми переконані, що навчання лише тоді буде ефективним, якщо нашим слухачам комфортно і приємно. Тому ми проводимо наші заняття в затишних конференц-залах центральної частини Львова і забезпечуємо їх солодкою каво-перервою з тістечками і смачним бізнес-ланчем в ресторані.

ПРОГРАМА НАВЧАННЯ
На тему «Правові та практичні аспекти публічних закупівель в Україні»
День 1

Години Лекції
09.00 – 09.30 Реєстрація Учасників
09.30 – 10.30 Публічні закупівлі. Хто ? У кого? Як?

Що таке публічні закупівлі і  для чого їх придумали? Модель функціонування   системи електронних закупівель в Україні. Законодавство з питань закупівель. Знайомство з основними дійовими особами : замовники, учасники, інституції. Моніторинг закупівель ДАСУ. Види процедур. Принципи закупівель.  Знайомство з основними  закупівельними нововведеннями .

10.30 – 11.15 Організація закупівельної діяльності Замовника

Від тендерних комітетів до Уповноважених осіб.  Як організувати закупівлі у Замовника що має і тендерний комітет і Уповноважену особу.  Хто відповідальний за проведення спрощених процедур закупівель? Вимоги до складу та діяльності тендерного комітету. Уповноважена особа: хто нею може бути, що робить, як призначається? Професія “Фахівець з публічних закупівель”. Обмеження  до діяльності Уповноваженої особи. Оплата і доплата за виконання функцій уповноваженої особи. Організація діяльності уповноваженої особи. Використання КЕП при здійсненні діяльності.

11.15 – 11.30 Кава-перерва
11.30 – 13.00 Всі нюанси планування закупівель 

Порядок та основні умови планування закупівель. Забезпечення невідкладних потреб на початку року. Щодо здійснення закупівель відповідно до тимчасового і постійного кошторисів. Що ми не вносимо до річного плану закупівель.  Щодо  здійснення та закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити. Порядок визначення предмету закупівлі для товарів, робіт та послуг.  Визначення очікуваної вартості.  Затвердження та оприлюднення річного плану  закупівель та змін до нього. Враховуємо вимоги Порядку розміщення інформації  про публічні закупівлі від  11.06.2020  № 1082. Практична робота по плануванню закупівель.

13.00 – 14.00 Обід
14.00 – 15.30 Алгоритм проведення основної процедури закупівлі –  відкритих торгів

Оголошення процедури та прикріплення супровідних документів. Процес комунікації між Замовником та Учасниками. Внесення змін у документацію торгів. Подання пропозицій Учасниками. Аукціон (оцінка).Аномально низька ціна: практичні аспекти реалізації новації. Практика АМКУ.  Нові правила в розгляді та відхиленні тендерних пропозицій. Право учасника виправити невідповідповідності в тендерній пропозиції: як правильно реалізувати. Різниця в розумінні УО, АМКУ. Практика ДАСУ. Повідомлення про намір укласти договір за результатами визначення переможця торгів. Відміна торгів Замовником, чи визнання їх такими, що не відбулися.  Особливості проведення відкритих торгів у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро.

15.30 – 15.45 Перерва
16.00 – 17.00 Спрощені закупівлі

Алгоритм проведення. Винятки. Закупівля за каталогами. Нюанси при відхиленні пропозиції. Укладення договору та внесення до нього змін.  Особливості оскарження  та контролю.

З 17.00 Розгляд кейсів слухачів. Обговорення. Відповіді на запитання

День 2

Години Лекції
09.30 – 11.30 Підготовка тендерної документації: склад, вимоги, умови, порядок затвердження

Порядок затвердження та оприлюднення.  Що має містити тендерна документація? Чого не повинно бути в тендерній документації? Дискримінаційні вимоги. Практика АМК. Оновлені кваліфікаційні критерії. Особливості документального підтвердження та недискримінація.  Практика АМКУ. Правильна реалізація положень ст. 17 нового Закону: особливості умов та способу документального підтвердження учасниками.  Відкриті реєстри. Формальні помилки. Нове в критеріях та методиці оцінки тендерних пропозицій. Вартість життєвого циклу. Застосування нецінових критеріїв. Технічна специфікація: особливості складання та вимог щодо документального підтвердження відповідності. Правило двох виробників. Забезпечення пропозиції та виконання договору про закупівлю.  Типові помилки/порушення при підготовці документації торгів 

11.30 – 10.45 Кава-перерва
11.45 – 13.00 Практична робота

Пошук помилок у тендерній документації. Аналіз та обговорення результатів

13.00 – 14.00 Обід
14.00 – 15.00 Договір про закупівлю.

Основні вимоги до договору про закупівлю. Істотні умови договору. Питання попередньої оплати. Внесення змін до істотних умов договору, обгрунтування та належне документальне підтвердження. Новації по зміні ціни товару.  Продовження дії договору на наступний рік. Як завдяки договору забезпечити себе від недобросовісних учасників?Оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, звіту про виконання договору: нові особливості. Право одностороннього розірвання договору.

15.00 – 16.00 Переговорна процедура.

Загальна характеристика. Виняткові умови застування. Обґрунтування підстав. Алгоритм проведення.

16.00 – 16.15 Перерва
16.15 – 17.00 Порядок оскарження процедур закупівель та відповідальність за порушення законодавства у сфері закупівель.

Хто, коли і як може подавати скарги?  Вимоги до скарг. Процедура розгляду скарги. Прийняття рішення за скаргою. Можливість оспорювання рішення в суді.  Практика розгляду скарг в АМК. Підстави та порядок  накладання адміністративного стягнення.  Кримінальна відповідальність у сфері державних закупівель.

З 17.00 Обговорення. Відповіді на питання. Ситуаційні задачі.
Вручення сертифікатів

ГРАФІК НАВЧАННЯ для Замовників і Учасників торгів на 2021 р.

Дата навчання Тема Місце проведення
27-28 травня  2021 р. Дводенне навчання для Замовників:
«ПРАВОВІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В УКРАЇНІ»
м. Львів, площа Міцкевича, 1, (центр міста), Конференц-зал готелю «Жорж»
Початок о 09:30
Дата навчання Тема Місце проведення
17-20 травня  2021 р. НАВЧАННЯ ПО ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ В КАРПАТАХ

«ПРАВОВІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В УКРАЇНІ»

Закарпатська область, Міжгірський район,

село Пилипець, 352

Початок о 09:30

Для того, щоб взяти участь у навчанні необхідно заповнити ЗАЯВКУ та відправити на e-mail: tender.expert.lviv@gmail.com

З усіх питань щодо проходження навчання просимо звертатися за телефонами:
 067-108-0512, 067-443-5980, 050-699-4658

Також можуть проводитись виїзні семінари на базі підприємства Замовника (при формуванні групи з 5 осіб).

ПП «Центр публічних закупівель «ТЕНДЕР-ЕКСПЕРТ» запрошує Вас прийняти участь у семінарі-практикумі:
«БОЇ ЗА ТЕНДЕР. СТРАТЕГІЯ ПЕРЕМОГИ»

Шановні Учасники тендерних торгів!

Чи хотіли б Ви, не виходячи із офісу, продавати свої товари, роботи та послуги найбільшому Замовнику – державі, обсяг закупівель якої становить близько 700 млрд. грн. на рік.

Якщо Ваша відповідь «так», то у Вас є нагальна необхідність стати Учасником нашого семінару.

В системі електронних закупівель, професійний підхід до підготовки пропозицій є невід’ємною складовою успішної участі в торгах. Адже через відкритий доступ до усіх пропозицій і неможливість внесення жодних коректив, будь-яка помилка у пропозиції Учасника автоматично стає підставою для його дискваліфікації, навіть якщо запропонована ним ціна є нижчою.

Правильний підхід до участі у торгах, підкріплений досвідом і знаннями, якими ми готові поділитись – це Ваша перевага в отриманні впевнених перемог.

Навчання проводиться досвідченими тренерами – фахівцями з державних закупівель, які мають великий практичний досвід у цій сфері.

Програма семінару розрахована на 1 день (з 09:30 до 17:00).

Вартість семінару для одного Учасника складає 2000,00 грн. без ПДВ (включає: методичні матеріали, обід, кава-брейк). У випадку участі від одного Замовника 2-х і більше Учасників надається 5% знижка.

По закінченню семінару-практикуму слухачам надаються іменні сертифікати, які дозволяють в майбутньому користуватись послугами Центру на вигідніших умовах.

Навчання проводяться ЩОМІСЯЧНО відповідно до формування груп.

Також можуть проводитись виїзні семінари на базі підприємства Замовника (при формуванні групи з 5 осіб).

Для того, щоб взяти участь у навчанні необхідно заповнити ЗАЯВКУ та відправити на e-mail: tender.expert.lviv@gmail.com

З усіх питань щодо проходження навчання просимо звертатися за телефонами:
098-66-27-634, 067-108-0512, 067-443-5980, 050-699-4658

ПРОГРАМА семінару-практикуму«БОЇ ЗА ТЕНДЕР. СТРАТЕГІЯ ПЕРЕМОГИ»

Години Тема виступу
09.30 – 10.30 Вступне слово
Нова редакція Закону “Про публічні закупівлі”. Аналіз основних нововведень
– Ознайомлення із основними термінами та поняттями, що використовуються в сфері публічних закупівель з метою їх правильного розуміння і застосування при поданні пропозицій, скарг.
– Аналіз основних нововведень у сфері закупівель
10.30 – 11.15 Спрощені закупівлі
– Правила проведення. Особливості. Виключення
– продажі через ProZorro Market. Переваги і особливості
11.15 – 11.45 Кава-перерва
11.45 – 13.00 Тендерна документація та тендерні пропозиції. Про «цвяхи» і «граблі»
– Склад документації торгів.
– Кваліфікаційні критерії та підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Відкриті реєстри.
– Формальні помилки.
– Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій.
– Забезпечення пропозиції та виконання договору про закупівлю.
– Технічні специфікації.
– Типові порушення/помилки при підготовці документації торгів та тендерних пропозицій.
13.00 – 14.00 Обід
14.00 – 16.00 Процедура «Відкриті торги» та «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» для Учасників
– Загальна характеристика проведення процедури відкритих торгів (Етапи проведення).
– Звернення до Замовника за роз’ясненнями та пропозиції щодо внесення змін до документації, продовження строку подання пропозицій.
– Порядок подання пропозицій, право Учасника внести зміни або відкликати свою пропозицію.
– Порядок проведення аукціону.
– Перевірка пропозицій Учасників.
– Порядок визначення переможця. Оголошення результатів.
– Звернення до Учасника за роз’ясненням змісту їх пропозиції, право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, недостовірність поданої інформації; відхилення пропозиції та відміна закупівлі (звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації).
– Повідомлення про намір укласти договір (звернення до Замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію, визнану найбільш економічно вигідною за результатами оцінки, подання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, повторний акцепт).
– Особливості участі в відкритих торгах з публікацією оголошення на англійській мові.
16.00 – 16.30 Договір про закупівлю. Порядок внесення змін
– Особливості договорів про закупівлю.
– Вимоги для укладання договору про закупівлю.
– Строки укладання договорів.
– Недійсність договору про закупівлю.
– Підстави внесення змін до договору про закупівлю.
– Дії Учасника, якщо він має намір внести зміни до договору Замовника.
– Як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін?
– Продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року.
– Інші питання стосовно укладення договору та внесення змін.
16.30 – 17.00 Способи захисту
– Звернення до замовника як превентивний засіб.
– Оскарження умов тендеру або рішень замовника.
– Загальна характеристика інституту оскарження у сфері закупівель. Хто, коли і як може подавати скарги. Процедура розгляду скарги.
– Аналіз практики АМК по розгляду скарг
Підсумки семінару. Відповіді на питання.