ПРОГРАМА НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗАМОВНИКІВ «ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ»*

Години Лекції
На навчанні ми з Вами:

✅ Детально проаналізуємо Особливості проведення закупівель запроваджені Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та визначимо, як їх правильно застосовувати в комплексі з ЗУ “Про публічні закупівлі”;
✅ Розберемось з усіма нюансами планування закупівель та роботи закупівельників в умовах воєнного стану;
✅ Нові правила звітування по прямих угодах. Закупівлі в електронному каталозі як альтернатива відкритим торгам;
✅ Визначимось з нюансами та алгоритмом укладання прямих угод в порядку виключень для застосування процедур закупівель за Постановою 1178;
✅ Розглянемо алгоритм здійснення відкритих торгів з особливостями;
✅ Дізнаємось як правильно скласти тендерну документацію з урахуванням всіх нововведень та нюансів, пов’язаних з воєнним станом;
✅ Нове поняття в закупівельному законодавстві «ступінь локалізації виробництва» та як замовникам його враховувати при здійсненні закупівель;
✅ Розберемо, як воєнний стан вплинув на договірні відносини, що доцільно включати в проєкти договорів та як вносити зміни до договорів, укладених в період воєнного стану;
✅ Визначимось з алгоритм дій замовника у випадку оскарження процедури закупівлі в АМКУ та при моніторингу процедури закупівлі ДАСУ;
✅ Розглянемо, яка відповідальність за порушення у сфері публічних закупівель в умовах воєнного стану може на нас очікувати.
❗️ УСІ УЧАСНИКИ ОТРИМАЮТЬ ПРОЄКТ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ та зразки інших документів

* У зв’язку із стрімкими і численними змінами в правовому регулюванні закупівель детальна програма курсу буде визначена і скорегована відповідно до актуальності тематики на дату навчання.

Години Лекції
09.30 – 10.30 Вступне слово

–  Публічні закупівлі. Як це працює? К

–  Короткий огляд закупівельної системи «Прозоро».

–  Законодавство з питань закупівель.

–  Знайомство з основними дійовими особами: замовники, учасники, інституції.

–  Види процедур.

–  Предмет закупівлі. За яким принципом замовник визначає, що купити? Що таке класифікатор ДК? Як шукати закупівлі  за предметами закупівель?

10.30 – 11.15 Загальні рекомендації учасникам закупівель  в системі «Прозоро».

–  Як організувати участь у закупівлях

–  Як шукати актуальні закупівлі

–  Як аналізувати ринок, замовників і своїх конкурентів

–  Як визначитись з ціною пропозиції

–  Основні «Лайфхаки» при участі у закупівлях

11.15 – 11.30 Кава-перерва
11.30 – 13.00 Як підготувати переможну пропозицію?  Про «цвяхи» і «граблі» в тендерній документації.

–     З чого має розпочати учасник?

–     Як читати тендерну документацію замовника? Що може вимагати замовник і як це виконувати аби уникнути відхилення на прикладах  рішень АМК та висновків ДАСу по питаннях:

–     Кваліфікаційні критерії.

–     Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.

–  Документи, які підтверджують відповідність товару, робіт чи послуг вимогам замовника

–     Інформація, яка є в публічному доступі

–     Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій.

–     Аналіз проєкту договору – чому це важливо

–     Що ще може вимагати замовник

–     Дискримінаційні вимоги і як з ними боротись

–     Оформлення, підписання і подання пропозиції

–     Строк дії пропозиції

–  Типові порушення/помилки при підготовці документації торгів та тендерних пропозицій.

13.00- 14.00 Обід
14.00 – 15.30 Особливості участі в спрощених закупівлях

–  Правила проведення. Особливості. Виключення. Продажі через ProZorro Market. Переваги і особливості.

Участь у процедурах «Відкриті торги» та «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» для Учасників.

–  Загальна характеристика проведення процедури відкритих торгів (Етапи проведення).

–  Звернення до Замовника за роз’ясненнями та пропозиції щодо внесення змін до документації, продовження строку подання пропозицій.

–  Порядок подання пропозицій, право Учасника внести зміни або відкликати свою пропозицію.

–  Порядок проведення аукціону.

–  Аномально низька ціна: як має обґрунтувати учасник

–  Перевірка пропозицій Учасників.

–  Виправлення невідповідностей учасником: що може виправити учасник;

–  Порядок визначення переможця. Оголошення результатів.

–  Звернення до Учасника за роз’ясненням змісту їх пропозиції, право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, недостовірність поданої інформації;

–  Відхилення пропозиції

–  Відміна закупівлі

–  Звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації.

–  Повідомлення про намір укласти договір

–  Звернення до Замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію, визнану найбільш економічно вигідною за результатами оцінки,

–  Подання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, повторний акцепт).

–  Укладання договору та документи, які надаються під час його укладання

–  В яких випадках можна буде змінити умови договору?

–  Особливості участі в відкритих торгах з публікацією оголошення на англійській мові.

15.30 – 15.45 Кава-перерва
15.45 – 17.00 Як захистити свої права?

–  Звернення до замовника як превентивний засіб.

–  Оскарження умов тендеру або рішень замовника до Антимонопольного комітету України.

–  процес оскарження: строки, вимоги до скарги

–  особливості оскарження умов тендерної документації

–  чи може замовник самостійно усунути порушення;

–  як подати скаргу та оплатити за неї

–  процедура розгляду скарги.

–  рішення органу оскарження

–  відповідальність замовника за невиконання рішення Органу оскарження.

–  аналіз практики АМК.

Для того, щоб взяти участь у навчанні необхідно заповнити ЗАЯВКУ та відправити на e-mail: tender.expert.lviv@gmail.com

З усіх питань щодо проходження навчання просимо звертатися за телефонами:
 067-108-0512, 067-443-5980, 050-699-4658

Також можуть проводитись виїзні семінари на базі підприємства Замовника (при формуванні групи з 5 осіб).

https://tender.lviv.ua/wp-content/uploads/2021/10/logo_white_small_05.png
м. Львів, вул. П. Панча, 7а, офіс 22
+38 (067) 108-05-12
tender.expert.lviv@gmail.com
https://tender.lviv.ua/wp-content/uploads/2021/10/logo_white_small_05.png
м. Львів, вул. П. Панча, 7а, офіс 22
+38 (067) 108-05-12
tender.expert.lviv@gmail.com

КОНСУЛЬТАЦІЯ

Всі права застережено.
© Тендер-експерт 2021