Години | Лекції |
На навчанні ми з Вами:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
* У зв’язку із стрімкими і численними змінами в правовому регулюванні закупівель детальна програма курсу буде визначена і скорегована відповідно до актуальності тематики на дату навчання.
Години | Лекції |
09.30 – 10.30 | Вступне слово
– Публічні закупівлі. Як це працює? К – Короткий огляд закупівельної системи «Прозоро». – Законодавство з питань закупівель. – Знайомство з основними дійовими особами: замовники, учасники, інституції. – Види процедур. – Предмет закупівлі. За яким принципом замовник визначає, що купити? Що таке класифікатор ДК? Як шукати закупівлі за предметами закупівель? |
10.30 – 11.15 | Загальні рекомендації учасникам закупівель в системі «Прозоро».
– Як організувати участь у закупівлях – Як шукати актуальні закупівлі – Як аналізувати ринок, замовників і своїх конкурентів – Як визначитись з ціною пропозиції – Основні «Лайфхаки» при участі у закупівлях |
11.15 – 11.30 | Кава-перерва |
11.30 – 13.00 | Як підготувати переможну пропозицію? Про «цвяхи» і «граблі» в тендерній документації.
– З чого має розпочати учасник? – Як читати тендерну документацію замовника? Що може вимагати замовник і як це виконувати аби уникнути відхилення на прикладах рішень АМК та висновків ДАСу по питаннях: – Кваліфікаційні критерії. – Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. – Документи, які підтверджують відповідність товару, робіт чи послуг вимогам замовника – Інформація, яка є в публічному доступі – Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій. – Аналіз проєкту договору – чому це важливо – Що ще може вимагати замовник – Дискримінаційні вимоги і як з ними боротись – Оформлення, підписання і подання пропозиції – Строк дії пропозиції – Типові порушення/помилки при підготовці документації торгів та тендерних пропозицій. |
13.00- 14.00 | Обід |
14.00 – 15.30 | Особливості участі в спрощених закупівлях
– Правила проведення. Особливості. Виключення. Продажі через ProZorro Market. Переваги і особливості. Участь у процедурах «Відкриті торги» та «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» для Учасників. – Загальна характеристика проведення процедури відкритих торгів (Етапи проведення). – Звернення до Замовника за роз’ясненнями та пропозиції щодо внесення змін до документації, продовження строку подання пропозицій. – Порядок подання пропозицій, право Учасника внести зміни або відкликати свою пропозицію. – Порядок проведення аукціону. – Аномально низька ціна: як має обґрунтувати учасник – Перевірка пропозицій Учасників. – Виправлення невідповідностей учасником: що може виправити учасник; – Порядок визначення переможця. Оголошення результатів. – Звернення до Учасника за роз’ясненням змісту їх пропозиції, право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, недостовірність поданої інформації; – Відхилення пропозиції – Відміна закупівлі – Звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації. – Повідомлення про намір укласти договір – Звернення до Замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію, визнану найбільш економічно вигідною за результатами оцінки, – Подання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, повторний акцепт). – Укладання договору та документи, які надаються під час його укладання – В яких випадках можна буде змінити умови договору? – Особливості участі в відкритих торгах з публікацією оголошення на англійській мові. |
15.30 – 15.45 | Кава-перерва |
15.45 – 17.00 | Як захистити свої права?
– Звернення до замовника як превентивний засіб. – Оскарження умов тендеру або рішень замовника до Антимонопольного комітету України. – процес оскарження: строки, вимоги до скарги – особливості оскарження умов тендерної документації – чи може замовник самостійно усунути порушення; – як подати скаргу та оплатити за неї – процедура розгляду скарги. – рішення органу оскарження – відповідальність замовника за невиконання рішення Органу оскарження. – аналіз практики АМК. |
Для того, щоб взяти участь у навчанні необхідно заповнити ЗАЯВКУ та відправити на e-mail: tender.expert.lviv@gmail.com
З усіх питань щодо проходження навчання просимо звертатися за телефонами:
067-108-0512, 067-443-5980, 050-699-4658
Також можуть проводитись виїзні семінари на базі підприємства Замовника (при формуванні групи з 5 осіб).