ПРОГРАМА ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ ДЛЯ УЧАСНИКІВ «БОЇ ЗА ТЕНДЕР. СТРАТЕГІЯ ПЕРЕМОГИ» 11-12 ЛИСТОПАДА

ДЕНЬ 1
Години Лекції
09.30 – 10.30 Вступне слово

Публічні закупівлі. Як це працює?

Короткий огляд закупівельної системи. Законодавство з питань закупівель. Знайомство з основними дійовими особами: замовники, учасники, інституції.  Види процедур.

10.30 – 11.15 Як підготувати переможну пропозицію. Лайфхаки для учасників.
11.15 – 11.30 Кава-перерва
11.30 – 13.00 Тендерна документація та тендерні пропозиції. Про «цвяхи» і «граблі»

– Склад документації торгів.

– Кваліфікаційні критерії та підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Відкриті реєстри.

– Формальні помилки.

– Критерії та методика оцінки тендерних пропозицій.

– Забезпечення пропозиції та виконання договору про закупівлю.

– Технічні специфікації.

– Типові порушення/помилки при підготовці документації торгів та тендерних пропозицій.

Що можна, а що  заборонено вимагати замовнику.

ДЕНЬ 2
09.30 – 11.15 Спрощені закупівлі

Правила проведення. Особливості. Виключення

продажі через ProZorro Market. Переваги і особливості

Процедура «Відкриті торги» та «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» для Учасників
– Загальна характеристика проведення процедури відкритих торгів (Етапи проведення).
– Звернення до Замовника за роз’ясненнями та пропозиції щодо внесення змін до документації, продовження строку подання пропозицій.
– Порядок подання пропозицій, право Учасника внести зміни або відкликати свою пропозицію.
– Порядок проведення аукціону.
– Перевірка пропозицій Учасників.
– Порядок визначення переможця. Оголошення результатів.
– Звернення до Учасника за роз’ясненням змісту їх пропозиції, право Замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, недостовірність поданої інформації; відхилення пропозиції та відміна закупівлі (звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації).
– Повідомлення про намір укласти договір (звернення до Замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію, визнану найбільш економічно вигідною за результатами оцінки, подання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, повторний акцепт).

–          Укладання договору

–          – Особливості участі в відкритих торгах з публікацією оголошення на англійській мові.

11.15 – 11.30 Кава-перерва
11.30 – 13.00 Способи захисту

Звернення до замовника як превентивний засіб.

– Оскарження умов тендеру або рішень замовника.

– Загальна характеристика інституту оскарження у сфері закупівель. Хто, коли і як може подавати скарги. Процедура розгляду скарги. Аналіз практики АМК.

Для того, щоб взяти участь у навчанні необхідно заповнити ЗАЯВКУ та відправити на e-mail: tender.expert.lviv@gmail.com

З усіх питань щодо проходження навчання просимо звертатися за телефонами:
 067-108-0512, 067-443-5980, 050-699-4658

Також можуть проводитись виїзні семінари на базі підприємства Замовника (при формуванні групи з 5 осіб).

https://tender.lviv.ua/wp-content/uploads/2021/10/logo_white_small_05.png
м. Львів, вул. П. Панча, 7а, офіс 22
+38 (067) 108-05-12
tender.expert.lviv@gmail.com
https://tender.lviv.ua/wp-content/uploads/2021/10/logo_white_small_05.png
м. Львів, вул. П. Панча, 7а, офіс 22
+38 (067) 108-05-12
tender.expert.lviv@gmail.com

КОНСУЛЬТАЦІЯ

Всі права застережено.
© Тендер-експерт 2021