ПРОГРАМА НАВЧАННЯ «ПРАВОВІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ В УКРАЇНІ»

ДЕНЬ 1
Години Лекції
09.30 – 10.30 Публічні закупівлі. Хто ? У кого? Як?

Що таке публічні закупівлі і для чого їх придумали? Модель функціонування системи електронних закупівель в Україні. Нормативне регулювання сфери закупівель. Знайомство з основними дійовими особами: замовники, учасники, інституції. Види процедур. Принципи закупівель.

10.30 – 11.15 Організація закупівельної діяльності Замовника

Уповноважена особа: хто нею може бути, що робить, як призначається? Професія “Фахівець з публічних закупівель”. Обмеження до діяльності Уповноваженої особи. Оплата і доплата за виконання функцій уповноваженої особи. Організація діяльності уповноваженої особи. Використання КЕП при здійсненні діяльності.

11.15 – 11.30 Кава-перерва
11.30 – 13.00 Всі нюанси планування закупівель 

Порядок та основні умови планування закупівель. Забезпечення невідкладних потреб на початку року. Щодо здійснення закупівель відповідно до тимчасового і постійного кошторисів. Що ми не вносимо до річного плану закупівель. Щодо здійснення та закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити. Порядок визначення предмету закупівлі для товарів, робіт та послуг. Визначення очікуваної вартості. Затвердження та оприлюднення річного плану закупівель та змін до нього. Враховуємо вимоги Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020 № 1082. Практична робота по плануванню закупівель.

ДЕНЬ 2
09.30 – 11.15 Алгоритм проведення основної процедури закупівлі – відкритих торгів

Оголошення процедури та прикріплення супровідних документів. Процес комунікації між Замовником та Учасниками. Внесення змін у документацію торгів. Подання пропозицій Учасниками. Аукціон (оцінка).Аномально низька ціна: практичні аспекти реалізації новації. Практика АМКУ. Нові правила в розгляді та відхиленні тендерних пропозицій. Право учасника виправити невідповідповідності в тендерній пропозиції: як правильно реалізувати. Різниця в розумінні УО, АМКУ. Практика ДАСУ. Повідомлення про намір укласти договір за результатами визначення переможця торгів. Відміна торгів Замовником, чи визнання їх такими, що не відбулися. Особливості проведення відкритих торгів у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро.

11.15 – 11.30 Кава-перерва
11.30 – 13.00 Спрощені закупівлі

Алгоритм проведення. Винятки. Закупівля за каталогами. Нюанси при відхиленні пропозиції. Укладення договору та внесення до нього змін. Особливості оскарження та контролю.

ДЕНЬ 3
Години Лекції
09.30 – 11.15 Підготовка тендерної документації: склад, вимоги, умови, порядок затвердження

Порядок затвердження та оприлюднення. Що має містити тендерна документація? Чого не повинно бути в тендерній документації? Дискримінаційні вимоги. Практика АМК. Оновлені кваліфікаційні критерії. Особливості документального підтвердження та недискримінація. Практика АМКУ. Правильна реалізація положень ст. 17 нового Закону: особливості умов та способу документального підтвердження учасниками.

11.15 – 11.30 Кава-перерва
11.30 – 13.00 Підготовка тендерної документації: склад, вимоги, умови, порядок затвердження

Відкриті реєстри. Формальні помилки. Нове в критеріях та методиці оцінки тендерних пропозицій. Вартість життєвого циклу. Застосування нецінових критеріїв. Технічна специфікація: особливості складання та вимог щодо документального підтвердження відповідності. Правило двох виробників. Забезпечення пропозиції та виконання договору про закупівлю. Типові помилки/порушення при підготовці документації торгів

ДЕНЬ 4
09.30 – 11.15 Переговорна процедура.

Загальна характеристика. Виняткові умови застування. Обґрунтування підстав. Алгоритм проведення.

11.15 – 11.30 Кава-перерва
11.30 – 13.00 Договір про закупівлю.

Основні вимоги до договору про закупівлю. Істотні умови договору. Питання попередньої оплати. Внесення змін до істотних умов договору, обгрунтування та належне документальне підтвердження. Новації по зміні ціни товару. Продовження дії договору на наступний рік. Як завдяки договору забезпечити себе від недобросовісних учасників? Оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, звіту про виконання договору: нові особливості. Право одностороннього розірвання договору

ДЕНЬ 5
09.30 – 11.15 Порядок оскарження процедур закупівель та відповідальність за порушення законодавства у сфері закупівель.

Хто, коли і як може подавати скарги? Вимоги до скарг. Процедура розгляду скарги. Прийняття рішення за скаргою. Можливість оспорювання рішення в суді. Покрокова інструкція відстоювання замовником своєї позиції в АМК.

11.15 – 11.30 Кава-перерва
11.30 – 13.00 Алгоритм дій замовника при моніторингу ДАСУ.

Моніторинг закупівель ДАСУ. Коли відбувається? Чим загрожує? Як уникнути відповідальності. Адміністративна та кримінальна відповідальність за порушення закупівельного законодавства.

13.00 – 13.30 Проходження пробного тестування
З 13.30 Обговорення результатів.

Для того, щоб взяти участь у навчанні необхідно заповнити ЗАЯВКУ та відправити на e-mail: tender.expert.lviv@gmail.com

З усіх питань щодо проходження навчання просимо звертатися за телефонами:
 067-108-0512, 067-443-5980, 050-699-4658

Також можуть проводитись виїзні семінари на базі підприємства Замовника (при формуванні групи з 5 осіб).

https://tender.lviv.ua/wp-content/uploads/2021/10/logo_white_small_05.png
м. Львів, вул. П. Панча, 7а, офіс 22
+38 (067) 108-05-12
tender.expert.lviv@gmail.com
https://tender.lviv.ua/wp-content/uploads/2021/10/logo_white_small_05.png
м. Львів, вул. П. Панча, 7а, офіс 22
+38 (067) 108-05-12
tender.expert.lviv@gmail.com

КОНСУЛЬТАЦІЯ

Всі права застережено.
© Тендер-експерт 2021